Ringträning

Nu har jag letat runt litet på internet efter ett ställe i Stockholm som antingen har handlerkurs eller ringträning och nu har jag äntligen hittat 2 stycken ställen;
Ett på SKK:s huvudkontor med Eva Persson och Svante Frisk, båda är domare och handlers sen lång tid tillbaka, Eva har bl.a. dömt Klein förut så det bådar bra =) nästa gång är den 13september och då ska jag nog ta mig dit^^
Det andra är i Gubbängen på söndagar, dit var både blandisar och renrasiga hundar välkomna. Ledaren var varken utbildad instruktör eller domare, men hon kan ju vara bra ändå. Funderar på att åka dit söndagen vi inte har Rookie-kurs.

Nån som vill följa med eller kanske har varit där?
Hör isåfall av er =)

Kram Jozzan och Kiba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0