Rabies!

Nu har lillkillen fått sin första rabiesspruta, han ska få en till om en månad och sedan är det bara att vänta 120 dagar så får vi se ifall det har gett verkan =)
Detta gör jag så att jag ska kunna ta med honom utomlands, så han slipper vara kvar här hemma i Sverige^^.
Troligtvis så ska han med till Åland nästa gång vi åker dit och så kanske jag kan åka med någon ner till världsutställningen i Danmark nästa år, vem vet?

Själva sprutan var inte rolig att ta, han blev jättesur och vägrade ens titta på mig efteråt, och nåt sånt är väldigt ovanligt att det händer! Gladare hund får du leta efter länge.

Nu ska jag hålla tummarna att detta fungerar och proceduren slipper göras om =)

Kram Jozzan och Kiba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0