Köttbullar är gott!

Idag var vi ute i skogen med tanterna Molly och Toya och lilla Ceus. Det var riktigt skönt att få komma ut litet och pojkarna hade det väldigt roligt, men jag tror att Kiba var inte lika leksugen som Ceus, Kiba verkade tycka att han kunde ha litet avstånd från honom.
På det stora hela gick det väldigt bra, jag hade med mig köttbullar i fickan, så alla hundarna ville vara runt mig när jag stoppade ner handen i fickan. Molly t.o.m. hoppade och skällde runt mig för hon tyckte att hon skulle ha mera!
Kiba skötte sig mycket bra, han kunde faktiskt ta sig i kragen och sluta leka för att komma till mig när jag ropade (och på senaste tiden har det varit väldigt svårt att komma överhuvudtaget -.-) och han gick fot några meter utan att ha koppel på sig och han hade tanterna springande runt sig =)

Nu när vi är hemma är han VÄLDIGT trött och ligger och sover på sin favoritkudde i soffan.

Sötare hund får jag leta länge efter <3

Kram Jozzan och Kiba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0