Farlig, trots att jag är liten ;)

Igår när jag, Kiba och Fille åkte tåg upp till Stockholm från Södertälje, kom det på en stor doberman med matte, som satte sig på sätena bredvid oss. Båda hundarna ville kolla in varandra, så det gjorde de. Men då tyckte Kiba att den andra hunden var litet för nära hans flock, så han sätter igång larmet och morrar som tusan,(trots mina tillsägelser >_<) och den andra hunden blev jätterädd!
Det var faktiskt litet roligt, jättehunden på 40pannor blir rädd för min pälsboll på 3,5kg^^, dennes matte tyckte bara att det var bra att den blev litet försiktigare, så det var ju skönt. Inget gnäll om bjäbbig, liten råtta som många andra skulle bli. Bara för att Kiba har mer pondus än större ;)

Men, men, nu har vi lärt oss att storleken har inte mycket betydelse i djurvärlden ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0