Ännu en bra placering för oss!

Igår var jag, Fille och Kiba på utställning igen, då lillkillen och jag behöver träna litet inför Stora Stockholm i december.
Skulle gå in som nummer 12 i ringen, så det var bara att vara där tidigt på morgonen.
Spetsgruppen var först och domaren var bra. Vi såg en pytteliten pomeranianvalp och de är ju så SÖTA! Och den var jättefluffig! Vilket bara gjorde den ännu sötare.
Äntligen vår tur och jag blir plötsligt jättenervös =S vilket är väldigt konstigt för jag har aldrig varit nervös förut.. Litet inför Lilla Stockholm, men det här kändes rent ut sagt LÖJLIGT, varför skulle jag vara nervös nu? Kiba gick rätt bra ändå, vi blev BIR.
Sedan i BIGfinalen tänkte jag att här har vi ingen chans och det var inget mer med det, men vad händer då? Jo, vi vinner =O Helt sjuk känsla faktiskt, höll på att skaka hand med domaren med godiset kvar..
Så det var bara för oss att vänta tills det var dags för BIS-finalerna, vilket Fille inte tyckte var något skoj. Jag hade i princip lovat honom att Kiba inte skulle vinna BIG-finalen =D

I BISfinalen åkte vi ut utan rosett, men bara att vinna gruppen var ÖVER förväntan så jag är jättenojd med min lilla hund!
Hoppas att allt håller i sig tills Stora Stockholm bara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0