Namn på den lille^^

Jag vet att det är ganska så fånigt, men jag har nu kommit fram till 2 stycken alternativ till vad den lilla valpen ska heta;
Riki eller Egon.
Riki efter min favoritserie Silver Fang, det är hans pappa och Egon för att det låter så himla töntigt =D

Känns som om jag går saker i förväg nu, då vi inte ens bestämt oss för vilken valp det blir, men jag vill verkligen ha den där lilla gråvita hanen! Hoppas att min uppfödare vill ha den oxå och att den kommer att bli snygg som stor!

Kram Jozzan och Kiba =)

Kommentarer
Postat av: ida

hejsan.

Valparna e as sötta och jag vill typ ha allihoppa.

Jag tycker den ska heta Riki det passar tillsammans med Kiba. Och jag tycker du borde ta en av dom svarta. As coolt med en svart ju = )

Kram

2009-10-12 @ 22:55:01
Postat av: Jozzan

Halloj Ida,

tycker med att alla är söta, men har ju bara råd med en ;)

Ska nog ta hanen med mest vitt, beroende på vad Helena säger sen när vi åker ner och tittar på de =)

Svarta är väl fina, men sååååååå vanliga och jag gillar inte vanligt ;D



Puss o kram/Jozz o Kiba

2009-10-13 @ 12:00:13
URL: http://blaceandkiba.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha den borde ju helt klart heta Egon!

2009-10-13 @ 19:40:17
URL: http://rooten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0