Kurstillfälle krockade med ringträningen =/

Då det blev ett extrainsatt kurstillfälle igår och jag kände att kursfinalen närmar sig, så fick utställningsträningen hoppas över. Jag får åka dit nästa gång(27/10), som är efter min nuvarande kurs är slut!

Det var väldigt skönt att det bara var 4 stycken ur kursen som var där, visserligen så hade vi bara en instruktör att dela på, för Yvonne(instruktör nummer 2) var på styrelsemöte på SHK.
Vi fick gå igenom Rookiebanan en gång och mycket gick bra, även om harkluttar och Toya störde litet -.-

Jag fick höra att vi måste träna på "ligg"-"stanna kvar" och jag måste öva på att hålla mitt huvud still när jag säger kommandon... Annars så räknas det som dubbelkommando, vilket ger poängavdrag och det tycker vi INTE om =)

Nu ska vi träna och jag ska försöka skaffa mig en krage som håller fast mitt huvud^^

Kram Jozzan och Kiba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0