Julklappar

Sitter och tittar runt litet på Internet för tillfället, har beställt några julklappar redan. Till vem eller vad behövs inte nämnas^^.
Vill bara tipsa om en väldigt bra julklapp till hunden/dig själv, en väldigt bra kloklippare som jag fick rekommenderad av min gamla skolkamrat som jobbar på Bromma Zoo när jag, Fille och Kiba var där för någon vecka sedan.
Den heter Millers Forge 743, är röd, kostar endast 99kr och är VÄLDIGT VASS!
Så den gör precis vad jag fick höra i affären; den SKÄR igenom klon, inte som alla mina andra klippare, som "klämmer" bort klon.
Det går även att riktigt forma klon med denna, har själv börjat lära mig det.

En väldigt bra julklapp till er båda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0