2årsdag!

Den 25 november för 2 år sedan blev jag och Fille tillsammans, så idag firar vi självklart vår 2årsdag.
Jag har varit iväg och köpt mat som ska lagas till tills han kommer hem (inbakad oxfile med bakpotatis) och det blir nog litet till lilla Kiba med ;)
Då min present till Filip inte kom i en låda, utan helt "oförklädd" så vet han redan vad han ska få.. Därför kunde jag inte låta bli att köpa en liten present till, då hans originalpresent var litet till mig också, även om den behövdes här hemma.
Han borde bli glad ändå!

Nu ska jag leka litet med Kiba innan det blir dags för spisen.

Kram Jozzan och Kiba

Kommentarer
Postat av: Mamma Gull

Hej lilla gumman, GRATTIS till er båda på er årsdag. när vi pratade idag så var det som bortblåst, förlåt en snurrig mamma och svärmor. Hoppas ni spar lite filé

till lillkillen. Kram Mamma

2009-11-25 @ 22:22:55
URL: http://blaceandkiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0