Länge sen..

som jag uppdaterade här!
Haft massor i skallen och en hel del att göra, då glömmer man lätt bort detta skrivande tyvärr.
Kiba har hunnit med sin första officiella utställning; Lilla Stockholm i Kistamässan, där fick han en tvåa av den elaka domaren och vi åkte ut direkt =/ men, men sånt händer. Mammas kompis sa att de måste få sig en tvåa någon gång i livet, annars skulle de aldrig bli champions, så jag får väl tänka så^^.
Annars så har vi börjat med tävlingslydnad och det går bättre och bättre. Han kan faktiskt lägga sig ner utomhus nu och det är en väldigt stor grej för mig, då han knappt har velat ligga ner inomhus innan. Fot har han inte riktigt hajat än, särskilt inte när jag ska jogga lite, då galopperar han av bara faan...

Flyttat till Stockholm på halvtid har vi gjort oxå, Kiba tycker att det är väldigt kul att åka tåg upp^^. Fönsterplats ska han ha, annars blir det sura miner.


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Wiiie, Update! :D Sthlm, spännande.

2009-05-08 @ 23:14:22
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0