Trötta pojkar

När jag klev av bussen idag så möttes jag av 4par blöta tassar som studsade runt mig.
Mamma hade hand om lilla Zeus idag och hon, Kiba och Zeus gick på en liten tur till busshållsplatsen när jag väntades anlända. De blev väldigt glada när en till människa ur "flocken" "joinade" de =)

Väl hemma dröjde det inte länge innan de slocknade på varsitt ställe; Zeus bredvid mammas ben och Kiba kurade ihop sig i mitt täcke i sängen som var rejält ihopknögglat. Riktigt söta var de och jag tog lite bilder, som dessvärre är lagrade i min dator (sitter på mammas då Kiba fått för sig att internetsladden som går ut ur mitt rum är EVUL med stora bokstäver... Andra han äter upp för övrigt...) men jag slänger upp de imorn när Filip (som skulle passa lillkillen från att äta sladd) köpt en ny sladd efter mycket tjat från mig ;D

Kram Jozzan pch Kiba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0