Snöig promenad fortsättning

Igår var vi ute på tur igen och den här gången var det hela familjen Datanörd som var med =) (jag, Kiba och Fille Flame).
Jag hade tryckt min systemkamera i händerna på Filip och beordrat honom att fota som tusan och efter att ha hjälpt honom med att få fram sport-funktionen så togs det bilder, MASSOR MED BILDER! Hela 756st(!) blev det och många bra till min stora glädje!
Då det var väldigt djup (och blöt) snö så fick min lille Kibplutt fullt med snöbollar i sin långa päls och vi var tvungna att gå hem tidigare än vad vi ville.. Kul hade vi dock^^. Till och med Filip ;)

Här är några av alla bilder:
     

      

    

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0