Fidde

Igår kom min mammas kompis Maria på besök och hon hade med sig sin kortklippta engelska springer spaniel Fidde med sig. Han och Kiba hade inte träffat varandra förut, så jag var beredd att ta undan lillklutten som han skulle vara för jobbig. Det gick hyffsat i början, om man bortser från att Fidde inte fick hälsa på Kibas "folk" och vice versa. Litet skoj att se min ulltuss mopsa sig mot en rätt så stor hund^^.
Några minuter senare (och litet skall från min hunds sida) var det lugnt och de ville till och med leka litet, så vi gick ut på en promenad runt kvarteret. Bara det att Kiba satt som ett plåster i Fiddes rumpa -.- Han tumlade ju runt litet när den större hunden lekte, men han tålde det, gick inte sönder =) Så små hundar KAN leka med större :P åtminstone min ;)

Mamma ska eventuellt åka till Nykvarn nästa vecka för att träffa de igen och då ska hon givetvis ta med Kiba tycker jag =) Få se hur det blir =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0