Datalog på prov för en dag

20/3:
Idag åkte lillKiba med mig till Stockholm, för min mamma jobbade och Zeus skulle vara hemma, så då ville jag inte lämna honom själv. Vi skulle träffa min kompis Ida en stund och sedan åka vidare till Kungliga Tekniska Högskolan för att köpa tygmärken i Escapen(Datalogernas sektionslokal). Under tiden jag var inne i Esc, skulle Ida hålla i honom utanför, (trodde inte jag skulle få ta med honom in pga allergiker) men han fick följa med och alla låg på golvet och gullade med honom.
Så vi stannade kvar där några timmar, åt och pratade med folk, medan Kiba sprang omkring och skulle hälsa på alla.

Tror han gillade att vara en datalog, åtminstone när det inte var så mycket folk i lokalen.

Efter att flängt runt hela dagen, tog vi tåget hem till Södertälje och Kiba SOV resten av eftermiddagen. Riktigt trött blir man som tydligen student på prov ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0