Benson; Kibas kullbror

Kibas helbror Benson åkte till vidare Norge en kort tid efter att ha anlänt till Sverige med Kiba när de var små och efter att ha tittat på kennelns hemsida (där han bor) och de inte hade uppdaterat sina bilder på honom, bestämde jag mig för att kontakta de häromkvällen för att se om de hade litet mer aktuella bilder på brorsan hans.
Jag fick svar att även han var ute på foder och bor sedan några veckor tillbaka hos en familj i Norge. De har en liten hemsida om sin nya familjemedlem och en del kort. Han är riktigt söt, liknar Kiba en del, men är mörkare än min lilla gullboll.
Den som är nyfiken kan glo in på sidan: (förbered er på det norska språket ;D )
Benson - en kleinspitz

Fick även kommentaren av kennelägaren att Kiba såg mycket fin ut =D (skickade med några bilder på honom i mailet^^).

Kram Jozzan och Kiba

Kiba som valp:


Benson som valp:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0