ställa ut hund gånger 3 + 1!

Har nu anmält Kiba till både Nyköpingsutställningen den 16/8 och till Minnesutställningen i Sollentuna den 23/8.
Får hoppas att det går lika bra för honom nu som innan =)

Utställningen i Nyköping kommer nog att gå rätt bra för min del, värre blir det på den andra där jag eventuellt ska ställa ut 3 stycken hundar, pga Helena jobbar på den utställningen och får därmed inte ställa ut någon hund själv, och det kan även bli så att jag måste gå med 2 stycken samtidigt i ringen =S
Tur att morsan och tant Raffa kommer med till min undsättning och kan hjälpa mig om det blir så =) Har ingen lust att springa runt med en hund i varsin hand och hålla koll på ännu en som sitter på "läktaren" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0