Länge sen...

Nu var det ett tag sen jag skrev sist =)
Har i princip flyttat till Stockholm på full tid^^
Så himla SKÖNT att slippa Slöddertälje(ni som känner mig vet vad jag vill skriva här ;) )
Men, men, vi trivs häruppe Kiba och jag. Har hittat en massa spår att gå om dagarna/kvällarna och har även haft tillfälle att doppa fötterna/tassarna. Dock så tycker Kiba fortfarande att det är ganska läskigt. Skulle vilja ha hit en lekkamrat som gillar vatten och se om lillshiten vågar sig ut då =)

Mamma har litet tröst därhemma dock, för resten av familjen är sommarvakt åt lilla Toya från Lillhamras Kennel, som Kiba är ifrån. Riktigt söt liten dam som sätter min unghund på plats! Riktigt skönt att kunna koppla av på den biten ibland :P
Ska sätta in bilder på de små senare när jag har tagit upp kameran hit =)

Nu blir det till att ÄTA då Fille väckte mig med sina kalla händer snarare än att säga hejdå =/
Byebye ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0