veterinären... forts

Nu ligger Kiba och sover på bordet därborta hos Farbror Djurdoktor. Kom dit vid 10 och stannade tills han hade somnat. Först blev det några sprutor och då började den stackarn må litet illa, så han kräktes litet på bordet =/ . Stackars krake... Men sedan somnade han och vi kunde åka hem för att vänta ut tiden. Ska väl tillbaka om en timme ungefär.
Får hoppas det inte gör alltför ont, trots att han fått smärtstillande. Kanske är som på mig, det fungerar helt enkelt inte. Inte som det ska iallafall, för mig tar det nästan 3 timmar innan det börjar verka. Mycket härligt!

Lilla Maya är även där för att kastreras, så han är ju inte ensam iallafall.

Får skriva mer när jag hämtat honom.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Hur har allt gått?

2009-01-31 @ 22:59:43
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Han mår bra nu och tänderna ligger i en liten plastficka i mitt smyckeskrin =)

Så nu ska inget stoppa honom på utställningen ;D

kram

2009-02-01 @ 10:29:23
URL: http://blaceandkiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0