"Dejt" i Stockholm igår

Hade dejt med Ida i Stockholm igår. Var skoj att träffa henne efter så långt uppehåll av kontakt.
Blev litet shoppande på MQ (mitt fel förlåt) och sen H&M(inte mitt fel^^). Till sist så hamnade vi på Rådmansgatan och gick in på ett café där, Café 60, där man inte får vara annat än glad (det stod det på stora skyltar överallt, då borde det vara sant!). Det blev MKT shitpratande vilket var skönt för sådant förstår sig inte killar på och det är ju som sagt bara såna jag umgås med annars (Fille jag älskar dig ändå (= ).
Till råga på allt så träffade vi på en ur tvåan på Data och Idas reaktion efteråt var väldigt rolig, hehe. Tror hon tyckte han var snygg, men jag vet inte riktigt (A).

Nu är det frukost som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0