Kibas nya kompis Zeus

Idag var jag och Kiba och hälsade på den lilla valpen Zeus (det var rätt stavning), för att de ska få bekanta sig med varandra.
Allt gick bra, de busade som sjutton på slutet och båda två fick "kinesögon" för de var så trötta. Riktigt skoj hade båda killarna och jag tror att de kommer bli bra lekkamrater! Skönt att Kiba kan få leka med någon i sin egen storlek.
Här kommer en del bilder som togs:

Lekdags:

      

Jag fick ner dig =D           Nu fick jag ner dig ;)              Pass! tycks Zeus säga^^
           

Hejdå, vi ses nog snart igen =)

Kommentarer
Postat av: tuulikki

Du var snabb på att få ut bilder. Tänk vad kul de ska ha framöver. Ceus sover fortfarande, mamma och pappa var här och såg bara en sovande hund. :-)

Tuulikki

2009-02-07 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0