Eskilstuna och Kista

Nu har det blivit ändrade planer - IGEN! Ska åka till Eskilstuna med min lilla prins den 22 mars och ställa ut honom där. Blev ändring för uppfödarn har sin son helgen som Sollentuna är och hennes "meduppfödare" eller vad man ska kalla henne vill se hur min lilla hund ser ut i verkligheten, då han eventuellt ska paras med en av hennes tikar iår. Sedan kanske han får flyga iväg till Norge och dejta en tjej där. Undrar om han kan vara ifrån mamma (och om hon klarar att vara ifrån honom =S )!
Sedan blev det prat om Kista-mässan den 12/4. Han kanske ska vara med där. Hoppas det! Så han kan få litet officiella utmärkelser. Får hålla tummarna att vi kan åka till Västerås också, som är i slutet av april. Jag vill verkligen! Måste bara lära mig hur jag ska göra med honom och köpa matchande kläder...
Min instruktör sa att kavaj och finbyxor borde bli bra, helst i grått. Och ett par nätta skor om vi ska vara inomhus (verkar oftast vara det). Vädrar MQ-shopping nu... Måste även ha ett utställningskoppel åt Kiba.

Hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

HUR BRA SOM HELST KOMMER DET GÅ! Såklart. Bara kämpa på. :) Kul.

2009-02-18 @ 18:16:27
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson & Nova

Det kommer gå jättebra! Mvh Sandra & Nova.

2009-02-21 @ 14:34:33
URL: http://www.novaklein.dinstudio.se
Postat av: Jozzan

Tack för stödet =)

Väldigt fin sida du har Sandra, måste ta och skaffa mig en egen hemsida jag med ^^



Kram Jozzan och Kiba

2009-03-02 @ 21:39:11
URL: http://blaceandkiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0