Fint besök =)

Nu i helgen så har vi haft Julius(Lillhamras Drakkar Noir) här, då han ska flytta ner till
Kennel Sparvöga idag(söndag). Egentligen skulle han bott hos Helena, men hon har en löptik hemma hos sig, så det skulle bara bli jobbigt för allihopa =)

Kiba är väl inte SÅ glad över detta, han måste ju nu dela(!) min uppmärksamhet med en annan och dessutom så lånar Julius hans leksaker. Detta är svårt för min bortskämda lilla prins^^ Dock så har det gått väldigt bra, trots litet gruffande pojkarna emellan ;)
Tur att storkillen inte bryr sig så mycket om min lilla pluts gläfsande^^


(Tyvärr så glömde jag kameran i Södertälje, så det blev inga bilder =()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0