Nyköping



Sitter just nu i Nyköping och har inget bättre för mig, så jag snodde datorn ifrån Fille ett tag =)
Kom hit igår efter 2 bussresor och en tågresa. Kiba följde såklart med och han sov i sin väska på vägen hit. Typ alla runt omkring oss satt och sneglade på den lilla luddbollen som endast hade huvudet synligt utanför väskan.
När vi väl kom hit så stod Filles pappa Göran och väntade på oss, han trodde först att vi inte tagit med oss hunden för han såg inte honom bakom mina ben (för han är så liten^^).
Sedan fick han hälsa på Taila och hon tyckte väl inte att han var så intressant och vice versa.
Väl i hemmet så sprang lillklutten omkring och nosade runt och Lena ringde Göran för att fråga något, då berättade han om den stora läskiga valpen som kommit på besök, som skällde och morrade, Taila låg hopkrypen i ett hörn och skaka och den hatade människor. Hon trodde på det och sa förtvivlat att jag och Filip skulle ta in på hotell, för så kan man ju inte ha det. Dock så lugnade hon ner sig och låg mest på golvet med Kiba när hon väl kom hem och upptäckte att han var inte så stor ändå ;)
Runt 8 kom hennes son Martin hit och nu hade Kiba full uppmärksamhet från båda två^^. De gjorde inte så mycket mer än att klappa och krama på valpen när han var vaken och massor med kort togs.

Undrar om jag får ta hem honom imorn? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0