hektisk helg!

har äntligen kommit hem från skolan och ätit och varit ute med hunden på en promenad!
Ligger nu i sängen med min nya lilla laptop och skriver, Kiba är ute i vardagsrummet med mamma.

I lördags var det slutfest för Datasektionens 25årsjubileum! Det var riktigt roligt dock så var vi tvungna att åka hem tidigt då jag skulle hem och sova med lillhunden ^^. Vi träffade på en hel del människor och diskuterade -08ornas årsmärke! De trodde stenhårt på att det blir den där förbannade rubikskuben, men jag VÄGRAR ha den som märke, så Fille sitter just nu och ska göra ett eget, HAHA till de sen när det blir ett annat märke =)

Igår åkte jag och Kiba till Jocke hela dan för att träffa honom och hans katter, samt se den nya lägenheten. Kiba var jätteduktig på tåget, sa inte ett knyst utan låg bredvid mamma på sin handduk och tittade på allt folk som gick på/av. Dock tyckte han att den knarriga bussen till Norra Sköndal var dum så han morrade tyst åt den, annars var han jättelugn.
Därborta blev det många katter att hälsa på och en massa promenader ute bland träden och fälten.
Tittade även på "Sex and the City" i HD, var litet bättre än den andra versionen jag sett =P
På hemvägen missade vi vår tvärbana, så det blev till att åka tunnelbana till T-centralen istället... Allt gick bra och när vi kom hem så gick vi båda rakt till sängen och SOV!

Det var våran helg, tack och hej för oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0