Ensam hemma =/

Idag fick lille Kiba vara ensam hemma för första gången. Jag var i skolan och mamma skulle med lillasyster Julia på kvartssamtal (som alltid är minst 30min nuförtiden, men heter fortfarande så =P ). Trots att han ätit rätt så nyligen när mamma stack hemifrån så hände det varken någon olycka eller någonting annat olyckligt medan han var själv =)
Låg tydligen och sov när de kom hem, vilket var väldigt skönt att höra.

Åkte även till Djurmagazinet och köpte ett regntäcke till Kiba, då han inte tycker om att vara ute på promenad när det regnar =/ . Han fick ett jättefint täcke från Hurtta (www.hurttacollection.com) och jag ska ta bilder till imorgon ;)
Det roliga är att hundtäcken och kläder kostar lika mycket som ett hästtäcke =S , även fast det till min lilla jycke knappt skulle duga som ett halstäcke till pållarna ^^, riktigt konstigt det där =P

Nu är det matdags! Hejhopp =)

Kommentarer
Postat av: Sara

ju mindre de är - detso dyrare blir det - tydligen! haha. jag vet. ;)

2008-11-05 @ 12:55:53
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0