Bussen åt min mamma!

Ikväll när jag och Fille var ute med lillplutten, bestämde jag mig för att släppa honom, det var upplyst, bra sikt och inga andra där. Kiba tyckte det var svinkul och sprang iväg över fältet, men inte så långt bort. Tills efter en liten stund, då sprang han ganska långt iförväg, så jag och Fille vände och gick åt andra hållet. Efter en minut eller så, var han vid våran sida igen, men  det dröjde inte länge innan han var före igen, så vi vände på nytt...
Den tredje gången så såg jag en parkerad buss, som vi sprang och gömde oss bakom, Kiba var inte långt efter, men när vi hoppade bakom bussen så såg han ganska snopen ut. Såg verkligen ut som om han tänkte;
VAR ÄR MIN MAMMA? BUSSEN ÅT HENNE! Dock tog det bara en minut eller så innan han fattade att man skulle GÅ RUNT bussen för att hitta mig ;) riktigt smart är han =D

<3

Kommentarer
Postat av: Sara (Tiger) Andersson

duuktig :)

2008-11-18 @ 22:52:31
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0