Black Cat och inget Linköping!

Måste först säga att det blir inget Linköping, då jag inte mår så bra och inte har pengar att åka helt enkelt (ganska dyrt att resa med SJ som student :S ).

Har nästan sett klart den nya serien jag fick hem för någon dag sen; BLACK CAT!
Hittade den på Science-Fiction-Bokhandeln och tyckte den verkade bra och DET VAR DEN =D
Genren är väl action, framtid och komedi enligt mig, men alla andra sidor säger olika... Riktigt jobbigt det där med ratingsidor -.- (www.animenfo.com, www.imdb.com).
Får ni tid över så säger jag, se den ^^. Väldigt välritad och handlingen upprepar sig inte, som den ofta kan göra i animeserier tyvärr =/


Men, men ska kolla om jag hittar litet filmer tills Madde kommer ikväll. Hon ville hälsa på Kiba igen, tror hon gillade honom ;) (fast vem gör INTE det o.O )

Hejsålänge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0