4e lektionen =)

Nu är det söndag och dags för lektion nummer 4. Inte var det många som kom idag heller, vi var bara halva truppen med valpar. Fast det tyckte både jag och Kiba var skönt, dock så var den ganska störiga jaktvalpen där och skällde halsen av sig(som vanligt).
Den här gången var vi tvungna att låta Diesel (jaktvalpen) att leka med en av instruktörernas hundar, för han var för på våra hundar (skönt! var min första tanke). Så till min STORA förvåning började faktiskt Kiba leka med de andra två valparna som var kvar vid oss (Bella och Molly). Riktigt skoj att se honom busa runt med andra (även om det är rätt skönt att han alltid är vid min sida annars).
Övade på inkallning (var tvungen att visa att min hund faktiskt kan springa runt mig och ställa sig på rätt sida vid en inkallning ;) ) och att möta folk med hund. Gick kanon.

Väl hemma var Kiba TRÖTT med väldigt stora bokstäver.
Riktigt duktig är han mitt lilla monster =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0